GYIK

Gyakori kérdések és válaszok az Oraparadicsom.hu webáruházhoz

1. Hogyan rendelhetek órát az Oraparadicsom.hu webáruházból?
Rendeléséhez válassza ki a kívánt modellt, adja meg a szükséges adatokat, majd helyezze a kosárba. A megrendelést a pénztárnál véglegesítheti, ahol többféle fizetési mód közül választhat.

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Webáruházunkban elfogadjuk a bankkártyás fizetést, utánvétes fizetést, valamint az előre utalást is.

3. Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt óra?
Általában 1-3 munkanapon belül kézbesítjük a csomagot Magyarország területén. Egyes termékeknél a szállítási idő eltérő lehet, erről a termék oldalán tájékoztatjuk.

4. Tudok visszaküldeni vagy cserélni terméket, ha nem vagyok elégedett?
Igen, a megrendeléstől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, valamint kérheti a termék cseréjét vagy visszatérítését a visszaküldött termék sértetlensége esetén.

5. Milyen garanciát vállal az Oraparadicsom.hu az órákra?
Minden óránkra 2 év gyártói garanciát biztosítunk, mely részleteiről a termékleírásban olvashat.

6. Hogyan válasszam ki a megfelelő méretű órát?
Az optimális méret kiválasztásához mérje meg csuklója kerületét, és vegye figyelembe a tok átmérőjét, valamint az óra stílusát, amit viselni szeretne. Webáruházunkban mérettáblázat és méret tanácsok is segítik a választást.

7. Mit tegyek, ha a megrendelt termék hibásan vagy sérülten érkezik?
Kérjük, az átvételkor ellenőrizze a csomag állapotát, és sérülés esetén azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy mielőbb megoldást találjunk.

8. Tudok személyesen is megvásárolni terméket?
Jelenleg csak online vásárlási lehetőséget biztosítunk, de webshopunkon keresztül gyorsan és kényelmesen elérhető minden termék.

9. Hogyan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Hírlevelünkre történő feliratkozással, valamint Facebook és Instagram oldalunk követésével azonnal értesülhet a legújabb ajánlatokról és újdonságokról.

10. Be tudtok szerezni olyan modellt, ami nincs fent a weboldalon?
Amennyiben kívánsága van olyan órára, amit nem talál oldalunkon, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkon, és megpróbáljuk beszerezni az adott modellt a gyártótól. 

11. Az Oraparadicsom.hu megbízható forrásból származó eredeti órákat kínál?
Igen, kizárólag hivatalos forgalmazóktól származó, eredeti órákat árusítunk, garanciával és hiteles tanúsítványokkal.

12. Van lehetőség személyre szabott gravírozásra a rendeléshez?
Jelenleg nem kínálunk gravírozási szolgáltatást, de idővel bővíthetjük ezt a lehetőséget.

13. Milyen óra típusokat találok az Oraparadicsom.hu kínálatában?
Kínálatunkban megtalálhatók férfi, női és uniszex karórák, divatórák, sportórák, valamint mechanikus és kvarc szerkezetű modellek.

14. Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát, ha meghibásodás lép fel?
A garancia érvényesítéséhez szükséges a jótállás jegy és a vásárlási bizonylat. Garanciális ügyintézéshez vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

15. Meddig érvényes a garancia az órákra?
Az órákra jellemzően 1-3 év garancia van, a gyártó és a modell függvényében. A pontos garanciális idő termékoldalunkon megtalálható.

16. Hogyan tudok reklamálni, ha nem megfelelő állapotban érkezik meg az óra?
Kérjük, fényképezze le a hibát, és haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy mielőbb megoldhassuk a problémát.

17. Milyen szállítási módokat ajánlanak?
Szállítási partnereink között szerepelnek nagy megbízhatóságú futárcégek, és akár utánvétes fizetés is választható.

18. Mennyibe kerül a szállítás Magyarországon?
A szállítási költség általában fix összeg, melyet a rendelés véglegesítésekor mutatunk, és bizonyos érték felett ingyenes lehet.

19. Hogyan törhetem meg vagy állíthatom le a rendelésemet, ha meggondoltam magam?
Rendelése lemondásához kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a csomag még nem indult el, segítünk a lemondásban.

20. Milyen rendelések esetén biztosított a 14 napos elállási jog?
Minden online vásárolt termékre érvényes a 14 napos elállási jog, amennyiben a termék nem sérült és visszaküldési feltételeinknek megfelel.

21. Kaphatok számlát a vásárlásról?
Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát vagy nyugtát biztosítunk, melyet e-mailben továbbítunk.

22. Milyen karbantartást igényelnek a mechanikus órák?
A mechanikus órákat ajánlott 3-5 évente szervizeltetni a hosszú élettartam érdekében. Kisebb karbantartásról hasznos tanácsokat a termékleírásban vagy szakértőinktől kaphat.

23. Mi a különbség automata és kvarc óra között?
Az automata óra mechanikus szerkezet, mely mozgásból nyeri az energiát, míg a kvarc óra elemmel működik, és pontosabb lehet.

24. Tudok rendelni külföldre is?
Jelenleg csak Magyarországon belüli szállítást biztosítunk, de tervezünk külföldi kiszállítási lehetőségek bevezetését.

25. Mi történik, ha a rendelés nem érkezik meg időben?
Amennyiben szállítási késedelem lépne fel, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé, és utánanézünk a csomag állapotának.

Beszélgetés (0)

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: